2012. november 8., csütörtök

Helyzetjelentés

Sziasztok! Nos, az előző bejegyzésem eléggé érdekesre sikerült. Most bővebben szeretném kifejteni, hogy miért is írtam ezt. 
Egy szóval, idióta vagyok és nincs egy csöppnyi önbizalmam sem. Valahogy úgy voltam ezzel, hogy nekem az írás nem való és a történetet felesleges írnom. Éjszaka csak ezen járt a fejem, hogy miért akarom én ezt abbahagyni. Végül arra jutottam, szeretem ezt csinálni. Ne haragudjatok, tényleg én nem tudom mi bajom, de ne törődjetek az előző bejegyzésemmel. 
A blog történetét továbbra is folytatom és még egyszer elnézést kérek, amiért feladtam volna a negyedik fejezetnél. Ilyet többet nem csinálok, a végéig fogom írni. 

Remélem nem vesztettem ezzel sok olvasót és továbbra is követni fogjátok történetem!:)
Love from, Nelly...

2 megjegyzés:

  1. Ááá tiszta szupermannek érzem magam xDD
    De komolyan érzetem én,hogy lesz itt még folytatás és nem kell kivenni a kedvencekből :DD
    Na nagyon is örülök neki,hogy folytatod,és remélem újult erővel nekivágsz a folytatásnak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát, akkor jó volt a megérzésed:D
      Ezen a hétvégén biztosan fent lesz a következő rész, lehet még ma este.

      Love from, Nelly.

      Törlés